Александр Жданович ( Tarantino ) (i_n_d_e_e_z) wrote in by,
Александр Жданович ( Tarantino )
i_n_d_e_e_z
by

Сяргей Скараход: “Рэклама сёння павінна ствараць цікавы кантэнт, а не “ўцюхваць” прадукт”

kpz2

Ці магчыма ў сучасным свеце не ўзаемадзейнічаць з рэкламай? Якія тэндэнцыі назіраюцца сёння на рэкламным рынку Беларусі? Чаму бюджэты на сацыяльныя ролікі павінны перавышаць камерцыйныя? Ці можна казаць пра культуру ў сферы рэкламы і камунікацыі? Чым адрозніваецца рэкламнае пасланне 1990-х ад сучаснага? І ў чым заключаецца “беларускі стыль” у стварэнні медыя-прадуктаў? Пра гэта мы гутарым з Сяргеем Скараходам, кіраўніком праекта Marketing.by, суарганізатарам (сумесна з кампаніяй “Будзьма беларусамі!”) Фестывалю беларускамоўнай рэкламы Ad.nak. Чарговае інтэрв’ю праекта “Культура паляпшае жыццё!

Чытаць далей...

Subscribe
  • Post a new comment

    Error

    Anonymous comments are disabled in this journal

    default userpic

    Your reply will be screened

    Your IP address will be recorded 

  • 0 comments