
Ці магчыма ў сучасным свеце не ўзаемадзейнічаць з рэкламай? Якія тэндэнцыі назіраюцца сёння на рэкламным рынку Беларусі? Чаму бюджэты на сацыяльныя ролікі павінны перавышаць камерцыйныя? Ці можна казаць пра культуру ў сферы рэкламы і камунікацыі? Чым адрозніваецца рэкламнае пасланне 1990-х ад сучаснага? І ў чым заключаецца “беларускі стыль” у стварэнні медыя-прадуктаў? Пра гэта мы гутарым з Сяргеем Скараходам, кіраўніком праекта Marketing.by, суарганізатарам (сумесна з кампаніяй “Будзьма беларусамі!”) Фестывалю беларускамоўнай рэкламы Ad.nak. Чарговае інтэрв’ю праекта “Культура паляпшае жыццё!
Чытаць далей...