Вольга Алейнік: «Правільнае выкарыстанне платформы нацыянальнай спадчыны можа дапамагчы ствараць бел

10389145_883151181698605_3675805928067043670_n[1]

Якая сувязь паміж упэўненасцю беларускіх вытворцаў ў поспеху сваёй справы і якасцю выпусканай імі прадукцыі? Чаму беларусы баяцца прасоўваць свой бізнес на роднай мове? Як паспяхова прадаваць беларускае ў святле лозунгу «Купляйце беларускае»? Ці адпавядае якасць рэкламы якасці прадуктаў, якія ў нас вырабляюцца? І ці ёсць нейкія асаблівасці працы брэндынгавага агенцтва ў Беларусі? Пытаем у Вольгі Алейнік, дырэктара агенцтва візуальных камунікацый AVC. Чарговае інтэрв’ю праекта «Глабальная лакалізацыя»

Фотарэпартаж