УВАГА! ПОСТЫНГ БЫЎ ВЫДАЛЕНЫ ЗМАГАРЫСТЫЧНАЙ ЦЭНЗУРАЙ НА
by_politics БЕЗ ТЛУМАЧЭННЯ ПРЫЧЫН. ГЭТАЯ СУПОЛКА ЎСЁ БОЛЕЙ НАГАДВАЕ ПА АДЫЁЗНАСЦІ ДЗЕЯННЯЎ МАДЭРАТАРАЎ СУМНАВЯДОМУЮ "ХАРТЫЮ". ТАМУ ПІАР ЖЫСТАЧАЙШЭ ВІТАЕЦЦА.
У нашым горадзе ёсьць адзін чэл... Раней ён быў праваслаўным (так бы мовіць па хросту). На якой ужо па ліку хвалі беларускага адраджэньня ён прыйшоў у Беларускую Грэка-Каталіцкую Царкву.
Па яго ўласных успамінах, ён спачатку не хацеў хадзіць на службы, была лянота, але ж усё-ткі пасьля прыйшоў. І стаўся прыслужнікам у парафіі.
Час ішоў... Ён у той час вучыўся яшчэ ў школе, але ўжо пачаў думаць пра тое, каб паступіць у сэмінарыю. Спадар будучы клірык, зьўляўся местачковым нацыянал-патрыётам: быў заўважны на апазыцыйных тусоўках, прымаў удзел у некаторых лякальных акцыях, зьяўляўся членам некаторых ГА...
Але... Але... Пасьля ж таго, як у ім сасьпела рашэньне аддаць сябе Богу (менавіта па просьбле сваіх настаяцеляў) ён выйшаў з усіх грамадзкіх арганізацыяў, што натуральна для клірыка і чалавека духоўнага - добра. Наш герой паступіў (хутчэй проста прынялі) у сэмінарыю. Але ён усё роўна мае магчымасьці, каб часта прыязджаць на Беларусь.
І ў апошні час, у адзін са сваіх прыездаў, невядома з чаго ў ім прачнулася вялікая палітычная актыўнасьць: чалавек уступае ў партыю БНФ, што зьяўляецца парушэньнем унутраных правілаў сэмінарыі й кананічнага права, пастаянна знаходзіцца ў кантакце з кіраўнікамі рэгіянальных структураў палітычных партыяў і незалежных грмадзкіх арганізацыяў і супольнасьцей (у бальшыні сваёй - незарэгістраваных). Найбольш цікавы факт, што, не кажучы нікому з сваіх настаяцеляў (фактычна шляхам падману), удзельнічаў у апошнім зьезьдзе партыі БНФ.
Чалавек удзельнічае ўсюды, дзе можна толькі чаго ўрваць (як ён сам думае): спрабаваў дапамагаць БХД і Манархічнай Лізе, Руху "За свабоду" і партыі АГП. Уражвае поўная бездухоўнасьць гэтага маладога чалавека. Ён неахвотна наведвае службы, у прыватных размовах не пачуеш ад яго словаў пра малітву ці ўнутраныя перажываньні. Палітыка, грошы і непасьлядоўнасьць, а таксама своеасаблівая крытыка ў адрас уласнай канфэсіі прымушаюць задумацца, а сапраўды ці яго гэта прызваньне?..
Спытаеце, а пры чым тут грошы? Ды пры тым, што ён сказаў у прыватнай гутарцы, што хоча стаць сьвятаром, бо яны "шмат зашыбаюць бабла". А крытыка? Ён кажа, што грэка-каталікоў хутка не стане... і таму трэба ісьці ад іх. Куды? Вось ён і ў апошні час і заінтэрэсаваўся Брацтвам Пія Х, якога называюць лефеўрыстамі. Сьвятары БГКЦ, напэўна, ня вельмі добра будуць адносіцца да такога "калябарацыянізму" іхняга сэмінарыста.
Вось такі чалавек... Адзін дзень яго можна бачыць з бутэлькай піва і колцам у вуху, а праз 5 хвілін ён ужо крочыць па вуліцы ў падрасьніку й каларатцы (яшчэ пытаньне ці можна яшчэ насіць яе на першым курсе сэмінарыі).
І што найбольш страшна, жахліва... Ён гей. Так, гэта ведаюць. Больш таго, ён колькі разоў спрабаваў пацалаваць некаторых хлапцоў. І гэта былі не прыколы... Ён сваімі паводзінамі нагадвае (і не адмаўляе гэтага) рэальнага гея.
Цікава іншае. Чалавек зьмяняе свае погляды. І зьмяняе іх так лёгка. Але ж БГКЦ ніяк нельга ўпікнуць за адсутнасьць артадаксальнасьці ці мадэрнізму.
Менавіта нас, вось і насьцярожвае пошук гэтага маладога клірыка, якога мы ўзялі сьмеласьць абмеркаваць. Гэта пошук не таго чаго трэба.
Таму са свайго боку мы, як аўтары гэтых радкоў, можам толькі спытаць: а ці трэба БГКЦ такія сьвятары (такія, якія сваёй дзейнасьцю адпіхваюць іншых людзей ад грэка-каталікоў і ад Касьцёлу)? і папярэдзіць лефеўрыстаў, каб тыя ня мелі з такімі людзьмі ніякіх справаў.
Адкажыце, ці варта такім вось вучыцца ў сэмінарыі і пасьля быць сьвятаром?
Адсюль.
x-posted to
palityka

У нашым горадзе ёсьць адзін чэл... Раней ён быў праваслаўным (так бы мовіць па хросту). На якой ужо па ліку хвалі беларускага адраджэньня ён прыйшоў у Беларускую Грэка-Каталіцкую Царкву.
Па яго ўласных успамінах, ён спачатку не хацеў хадзіць на службы, была лянота, але ж усё-ткі пасьля прыйшоў. І стаўся прыслужнікам у парафіі.
Час ішоў... Ён у той час вучыўся яшчэ ў школе, але ўжо пачаў думаць пра тое, каб паступіць у сэмінарыю. Спадар будучы клірык, зьўляўся местачковым нацыянал-патрыётам: быў заўважны на апазыцыйных тусоўках, прымаў удзел у некаторых лякальных акцыях, зьяўляўся членам некаторых ГА...
Але... Але... Пасьля ж таго, як у ім сасьпела рашэньне аддаць сябе Богу (менавіта па просьбле сваіх настаяцеляў) ён выйшаў з усіх грамадзкіх арганізацыяў, што натуральна для клірыка і чалавека духоўнага - добра. Наш герой паступіў (хутчэй проста прынялі) у сэмінарыю. Але ён усё роўна мае магчымасьці, каб часта прыязджаць на Беларусь.
І ў апошні час, у адзін са сваіх прыездаў, невядома з чаго ў ім прачнулася вялікая палітычная актыўнасьць: чалавек уступае ў партыю БНФ, што зьяўляецца парушэньнем унутраных правілаў сэмінарыі й кананічнага права, пастаянна знаходзіцца ў кантакце з кіраўнікамі рэгіянальных структураў палітычных партыяў і незалежных грмадзкіх арганізацыяў і супольнасьцей (у бальшыні сваёй - незарэгістраваных). Найбольш цікавы факт, што, не кажучы нікому з сваіх настаяцеляў (фактычна шляхам падману), удзельнічаў у апошнім зьезьдзе партыі БНФ.
Чалавек удзельнічае ўсюды, дзе можна толькі чаго ўрваць (як ён сам думае): спрабаваў дапамагаць БХД і Манархічнай Лізе, Руху "За свабоду" і партыі АГП. Уражвае поўная бездухоўнасьць гэтага маладога чалавека. Ён неахвотна наведвае службы, у прыватных размовах не пачуеш ад яго словаў пра малітву ці ўнутраныя перажываньні. Палітыка, грошы і непасьлядоўнасьць, а таксама своеасаблівая крытыка ў адрас уласнай канфэсіі прымушаюць задумацца, а сапраўды ці яго гэта прызваньне?..
Спытаеце, а пры чым тут грошы? Ды пры тым, што ён сказаў у прыватнай гутарцы, што хоча стаць сьвятаром, бо яны "шмат зашыбаюць бабла". А крытыка? Ён кажа, што грэка-каталікоў хутка не стане... і таму трэба ісьці ад іх. Куды? Вось ён і ў апошні час і заінтэрэсаваўся Брацтвам Пія Х, якога называюць лефеўрыстамі. Сьвятары БГКЦ, напэўна, ня вельмі добра будуць адносіцца да такога "калябарацыянізму" іхняга сэмінарыста.
Вось такі чалавек... Адзін дзень яго можна бачыць з бутэлькай піва і колцам у вуху, а праз 5 хвілін ён ужо крочыць па вуліцы ў падрасьніку й каларатцы (яшчэ пытаньне ці можна яшчэ насіць яе на першым курсе сэмінарыі).
І што найбольш страшна, жахліва... Ён гей. Так, гэта ведаюць. Больш таго, ён колькі разоў спрабаваў пацалаваць некаторых хлапцоў. І гэта былі не прыколы... Ён сваімі паводзінамі нагадвае (і не адмаўляе гэтага) рэальнага гея.
Цікава іншае. Чалавек зьмяняе свае погляды. І зьмяняе іх так лёгка. Але ж БГКЦ ніяк нельга ўпікнуць за адсутнасьць артадаксальнасьці ці мадэрнізму.
Менавіта нас, вось і насьцярожвае пошук гэтага маладога клірыка, якога мы ўзялі сьмеласьць абмеркаваць. Гэта пошук не таго чаго трэба.
Таму са свайго боку мы, як аўтары гэтых радкоў, можам толькі спытаць: а ці трэба БГКЦ такія сьвятары (такія, якія сваёй дзейнасьцю адпіхваюць іншых людзей ад грэка-каталікоў і ад Касьцёлу)? і папярэдзіць лефеўрыстаў, каб тыя ня мелі з такімі людзьмі ніякіх справаў.
Адкажыце, ці варта такім вось вучыцца ў сэмінарыі і пасьля быць сьвятаром?
Адсюль.
x-posted to
